Workshop-ul de diseminare a sistemului de informare coordonată are ca scop stabilirea tipurilor de informaţii, conţinutul, calitatea, frecvenţa, sursele, destinatarii acestora şi să dezvolte un sistem eficient de comunicare si relaționare între reprezentanții unității de învățământ implicate în derularea stagiilor de practică, reprezentanții agentului economic și elevii, beneficiari direcți ai stagiilor de practică, astfel încât toti cei implicați să îşi poată îndeplini în mod eficace şi efficient sarcinile, iar informaţiile să ajungă complete şi la timp la utilizatori,facilitând astfel, adaptarea pe piața muncii la nivel local a tinerilor absolvenți.
Evenimentul s-a desfasurat luni, 14 iunie 2021, ora 11 în sistem online, pentru a asigura condițiile impuse de pandemie.
La acest eveniment au participat reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean Teleorman, membri ai echipei de implementare, cadre didactice, experți din cadrul proiectului;elevi ai Liceului Tehnologic ”Anghel Saligny”–membri actuali sau potențiali ai grupului țintă, reprezentanți ai mediului de afaceri(beneficiari indirecți), reprezentanți ai autorității locale, ai A.J.O.F.M. Teleorman precum și presa locală și / sau județeană. Evenimentul a debutat cu prezentarea Regulamentului de derulare sistem de informare coordonată,realizat și prezentat de dna Fierăscu Petia,Responsabil dezvoltare instituțională.
Regulamentul a fost realizat în cadrul proiectului ,,Primii pași spre dezvoltare profesională tehnică-TEHNIC”-132925
Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 Creșterea participării la programe de învățare la locul de muncă a elevilor și ucenicilor din învățământul secundar și terțiar nonuniversitar, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI Componenta 1-Stagii de pregătire pentru elevi-regiuni mai puțin dezvoltate Axa proritară6-Educație și competențe
Regulamentul are ca obiectiv optimizarea circulației informației,asigurarea transparenței/ vizibilității activităților proiectului din cadrul unității de învățământ,sintetizând în același timp și idei referitoare la modalitățile ulterioare de comunicare și de relaționare unitate de învățământ-agent economic/partener în derularea stagiilor de practică
Au fost dezbatute în continuare probleme legate de integrarea pe piața muncii a tinerilor absolvenți, beneficiile stagiilor de practică la agenții economici și a activităților de consiliere și orientare profesională pentru tinerii absolvenți,necesitatea derulării unor parteneriate cu agenții economici și a unui sistem de informare coordonată între principalii actorii.
Responsabil dezvoltare instituțională:
Petia Fierăscu